دوستان عزیز سلام ؛
مناجات با امام حسین علیه السلام

شکر خدا چون مرا ، کرده گدایت حسین
چار ستون تنم ، وقف عزایت حسین

در گل من جرعه ی ، عشق تو جا کرده است
تا که کنم تا ابد ، گریه برایت حسین

لحظه ی میلاد من ، غرق نوا و محن
کرده مرا مادرم ، وقف ولایت حسین

بهر تبرک پدر ، نهاده در کام من
ذره ای از تربت ، کرببلایت حسین

حرز تو بر گردنم ، تیر غمت بر دلم
تمام عمرم زنم ، دائم صدایت حسین

حلقه به در می زنم ، تا دم جان کندنم
گویم به یاری حق ، جانم فدایت حسین

تو پادشاه عشقی ، امیر راه عشقی
آتش زدی به دل از ، سوز نوایت حسین

بر سر نی سر تو ، صد پاره پیکر تو
باشد الی القیامت ، راه هدایت حسین

سوز دلم به یاده ، اطفال بی پناهت
ازآتش فتاده ، به خیمه هایت حسین

تو پور مصطفایی ، عریان بگو چرایی
برگو چه کس بریده ، سر از قفایت حسین

#محمد_مبشری    التماس دعای مخصوص

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.