سرودرسول الله وامام صادق(ع)

‍ یا اباالزهرا دخیل یا احمد...
طنین صبح شکسته سکوت این شب تارم۳
خیال گنبد سبزت ربوده صبر و قرارم۲
ذکر تو شد ضربان قلب من میان سینه
سلام من به زمین آسمانی مدینه
بخوان مرا به صفای میهمانی من
غنچه میرقصد ستاره میخندد
مژده ای عالم که مصطفی آمد۲
یا اباالزهرا دخیل یا احمد...
 

نسیم یار وزیده در این هوای نفس گیر۲
تو را صدا زنم امشب به گریه های نفس گیر۲
قرار من راهیم کردی به دشت بی قراری
بهار من از خزان قلب من خبر نداری
نگار من نقش عشقت را به سینه مینگاریم
قرعه را بر نام ما زدی آقا۲
تا ابد ارباب ما شدی آقا۲
حضرت صادق خوش آمدی آقا...
 

دل شکسته ام امشب گشوده پر به هوایت۲
نشسته بر همه عالم نشان لطف و عطایت
به دست تو در باغ جنت خدا گشوده
خنده ی تو دل بیتاب فرشتگان ربوده
نگاه تو غزل عشق دل مرا سروده
لطف بی حدت کرده مرا لایق۲
رخ زیبایت کرده مرا عاشق۲
حضرت صادق خوش آمدی آقا...

سرود / زمزمه ولادت امام جعفر صادق (ع)

(به سبک السلام ای خاتم پیغمبران)


صادق آل پیمبر ، نور چشم مصطفایی

سرور و مولای عالم ، تو عزیز مرتضایی

امام صادقی ، ز گل ها برتری

گل زهرا مدد

******

آمده امام صادق ، چون نبی قرآن ناطق

روز میلاد مه و مهر ، هر دو با هم شد مطابق

شکوفا شد دو گل ، گلستان شد جهان

شده غرق سرور ، زمین و آسمان

گل زهرا مدد

******

قلب عاشقان مصفا ، زین رسالت با ولایت

که نموده حق عنایت ، یک گل دیگر به عترت

ز یمن مصطفی ، همه جا باصفا

امام صادق است ، گل باغ ولا

گل زهرا مدد

******

تهنیت بر مصطفی باد ، تهنیت بر مرتضی باد

فاطمه چشم تو روشن ، گشته بر پا جشن میلاد

شده شوری به پا ، ز الطاف خدا

که آمد درجهان ، امام و رهنما

گل زهرا مدد

******

مظهر لطف خدایی ، تو رحیم و مهربانی

مصلح عالم وصی ، خاتم پیغمبرانی

تو یابن العسکری ، امام و سروری

بیا یابن الحسن ، به عالم دلبری

اباصالح مدد
محمد مبشری

#سرود
#ولادت_پیامبر
#امام_صادق

بند ۱

( وقتی دل ، بارونیه
انگار که ، مهمونیه ) ۲
دل همه مجنونیه ۲

( اومدی و دل ، پر از غوغا شد
همه ی گلا ، با تو زیبا شد ) ۲
با تو هر قلبیِ ه بهاری ۲

( ماه آسمون ، با تو شیدا شد
به خاطر تو ، فلک برپا شد ) ۲
واللهِ تو همتا نداری ۲

( مولا مولا ، به جهان تویی تو رحمت
مولا مولا ، سبب تموم خلقت
مولا مولا ، تویی اوج هر محبت ۲) ۲

( اباالزهرا ، خوش آمدی یا مولا ۳ ) ۲

بند ۲

( دم از فرهاد می زنم
داد و فریاد می زنم ) ۲
عاشقونه داد می زنم ۲

( زمین و زمون ، برات می خونه
ببین آسمون ، چه جور حیرونه ) ۲
از اول توی قلب مایی ۲

( به هوای تو ، پَرِ پروازم
به نوای تو ، پر از آوازم ) ۲
تو ابالزهرا مصطفایی ۲

( مولا مولا ، تویی قدر و اعتبارم
مولا مولا ، روی تو باغ و بهارم
مولا مولا ، ای همه دار و ندارم ۲ ) ۲

( ابالزهرا ، خوش آمدی یا مولا ۳ ) ۲

مهدی جان!


سئوالی ساده دارم از حضورت ... من آیا زنده ام وقت ظهورت ...


اگر که آمدی من رفته بودم ... اسیر سال و ماه و هفته بودم ...


دعایم کن دوباره جان بگیرم ... بیایم در رکاب تو بمیرم...


بر چهره پر ز نور مهدی صلوات ... بر جان و دل صبور مهدی صلوات ...


تا امر فرج شود مهیا بفرست ... بهر فرج و ظهور مهدی صلوات...

سرود جشن امامت حضرت صاحب الزمان

 

*همه ز جا برخیزید        به پای او گل ریزید
 

مهدی آل طاها      گشته امام دنیا
 

*جهان گل افشان گشته    ستاره باران گشته
 

نور دو چشم زهرا(س)    گشته امام دنیا
 

*جلوه ی نور مطلق      تَبَلور جاءالحق
 

به اذن حی یکتا     گشته امام دنیا
 

*مصحف نور داور     سوره ی قدر و کوثر
 

آن به دو عالم مولا    گشته امام دنیا
 

عقیق سرخ عصمت     درّ شکوه و شوکت
 

گوهر بحر دلها          گشته امام دنیا